Leden

Algemeen

Het dagelijks beheer van uw Vereniging van Eigenaren wordt verzorgd vanuit ons kantoor in Amsterdam. Onder dagelijks beheer valt het administratieve, financiële, technische en eventuele bestuurlijke beheer van uw vereniging. Uiteraard kunt u ook voor algemene vragen over uw VvE bij ons terecht.

Op deze pagina treft u informatie over het melden van reparatieverzoeken (Servicedesk), het stellen van algemene vragen (Contactformulier), het melden van calamiteiten (Calamiteiten) en tref u de knop naar uw persoonlijke inlogportaal (VvE Inlogportaal).

Servicedesk

Algemene vragen

Voor algemene vragen kunt u gebruik maken van het Contactformulier of een e-mail sturen naar: info@rvg-vvebeheer.nl

Reparatieverzoeken

Het kan uiteraard altijd voorkomen dat er onverhoopt (technische) aangelegenheden zijn die opvolging behoeven. Hierbij maken wij onderscheid tussen reguliere reparatieverzoeken en (spoedeisende) calamiteiten.

Een voorbeeld van een regulier reparatieverzoek is een defecte deurdranger van de algemene toegangsdeur of een intercom die niet functioneert en een voorbeeld van een spoedeisende calamiteit is een gesprongen waterleiding met hevige lekkage als gevolg die niet kan wachten tot de volgende werkdag.

Via onderstaand contactgegevens kunt u reparatieverzoeken indienen:

E-mail

info@rvg-vvebeheer.nl

Telefoon

085-0805822

WhatsApp

085-0805822

Reparatieverzoeken dient u zoveel als mogelijk per e-mail of WhatsApp bericht in te dienen, bij voorkeur voorzien van duidelijke foto’s van de situatie. Hoe duidelijker de omschrijving en eventueel toegevoegde foto’s zijn, hoe beter wij de technische dienst kunnen instrueren.

Calamiteiten

Calamiteiten zijn zeer spoedeisende (technische) aangelegenheden die direct ernstige schade kunnen veroorzaken aan het gehuurde en/of de gezondheid en veiligheid van de huurder(s)/gebruiker(s) van het gehuurde. Dergelijke calamiteiten kunnen niet wachten tot de volgende werkdag en behoeven directe opvolging, ook al is het buiten kantoortijd (ma t/m vr van 10:00 – 16:00).

Bij levensbedreigende situaties zoals brand belt u uiteraard (eerst) het landelijke noodnummer: 112.

In geval van calamiteiten belt u het reguliere telefoonnummer welke buiten kantoortijden is doorgeschakeld naar onze calamiteitendienst: 085-0805822.

Let op: misbruik wordt bestraft en doorbelast (met een minimaal starttarief van € 175,00 ex. BTW).

Inlogportaal

Onderstaand treft u de knop die u automatisch brengt naar uw persoonlijke VvE Inlogportaal in Twinq.

Middels uw gebruikersnaam en wachtwoord kunt u inloggen en alle informatie van uw vereniging van eigenaren inzien. Denk hierbij aan een overzicht van de ledenvergaderingen, notulen van vergaderingen, lopende reparatieverzoeken, de financiële situatie van de VvE  en de statuten.

Via het inlogportaal kunt u in voorkomend geval ook nieuwe inloggegevens opvragen onder ‘Wachtwoord vergeten?’

Mocht u vragen hebben over uw VvE inlogportaal, dan kunt u uiteraard contact  met ons opnemen.